Google optimization τεχνικές βελτιστοποίησης για τη μηχανή αναζήτησης Google

Αρχικά, δεν υπάρχει κανένας άμεσος τρόπος που με επί πληρωμή η μηχανή αναζήτησης Google να σας βγάλει (και κυρίως από τα πρώτα) αποτελέσματα των αναζητήσεων του.
Σε κάθε αναζήτηση η Google εμφανίζει περίπου έως δέκα σχετικά pay-per-click διαφημιστικά links, άλλα πάντα ξεχωριστά από τα κλασικά απλά αποτελέσματα. Άρα αφιερώστε το χρόνο σας και το χρηματικό ποσό που διαθέτετε για να εφαρμόσετε τις τεχνικές που βοηθούν στα καλύτερα αποτελέσματα για την μηχανή της Google.


Η Google ήταν η πρώτη μηχανή αναζήτησης που καθόρισε πόσο δημοφιλής είναι ένας ιστοχώρος ή ένα έγγραφο (ιστοσελίδα), εξετάζοντας πόσοι άλλοι ιστοχώροι έχουν δικό της σύνδεσμο στις σελίδες τους. Ταξινόμησε έπειτα πόσο δημοφιλής είναι αυτός ο ιστοχώρος ή η σελίδα, με το να του παραθέτει μια τιμή εκτίμησης (το γνωστό PageRank) μεταξύ 0-10, όπου 10 είναι ο δημοφιλέστερος.
Εάν κατεβάσετε το εργαλείο Google Toolbar, τότε το PageRank κάθε σελίδας που θα επισκέπτεσθε θα εμφανίζεται σε μια περιοχή αυτού του εργαλείου στο πρόγραμμα web browser που θα χρησιμοποιήσετε. Το Google θέλει να θεωρείτε ότι ο αλγόριθμος του PageRank τους είναι ο πυρήνας της τεχνολογίας αναζήτησής τους, αλλά χρησιμοποιούν επίσης πολλές άλλες τεχνολογίες για να βελτιώσουν τη σχετικότητα της αναζήτησής τους.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να αυξηθεί το PageRank του ιστοχώρου σας: δημιουργήστε όσες περισσότερες εισερχόμενες συνδέσεις μπορείτε. Πριν όμως αρχίσετε να ψάχνετε για περισσότερες συνδέσεις για τον ιστοχώρο σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το πώς το PageRank υπολογίζεται. Το PageRank δεν υπολογίζεται βασισμένο σε μια απλή αρίθμηση του αριθμού των συνδέσεων που δείχνουν στον ιστοχώρο σας, αλλά η Google λαμβάνει επίσης υπόψιν το PageRank της ιστοσελίδας που παρέχει τη σύνδεση με τον ιστοχώρο σας καθώς και το πόσες άλλες εξερχόμενες συνδέσεις υπάρχουν σε εκείνη τη σελίδα. Έτσι όσο μεγαλύτερο PageRank έχει η σελίδα από την οποία προέρχεται ο σύνδεσμος, τόσο περισσότερο PageRank θα μεταφερθεί στον ιστοχώρο σας.

Όμως το Google όχι μόνο λαμβάνει υπόψιν το PageRank της ιστοσελίδας που παρέχει το σύνδεσμο με τον ιστοχώρο σας, αλλά εξετάζει επίσης και τον αριθμό άλλων συνδέσμων της ιστοσελίδας που παρέχουν το σύνδεσμο. Στην πραγματικότητα όσο περισσότερους συνδέσμους η σελίδα παρέχει τόσο περισσότερο το PageRank μειώνετε. Έτσι, εάν κατορθώσετε να πάρετε ένα σύνδεσμο από έναν ιστοχώρο με PR7 είναι πολύ καλό, αλλά εάν αυτή η ιστοσελίδα παρέχει άλλους εκατοντάδες συνδέσμους σε άλλους ιστοχώρους, τότε ίσως να μην είναι τόσο αποτελεσματικό όσο μια σύνδεση από έναν PR1 ιστοχώρο.

Πριν καιρό το PageRank ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας κατά το υπολογισμό των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Σήμερα είναι λιγότερο σημαντικό, γιατί άλλοι παράγοντες έχουν γίνει τώρα σημαντικότεροι. Πολλές φορές, μια ιστοσελίδα με PR3 θα έχει καλύτερα αποτελέσματα από μια άλλη με PR5 επειδή βελτιστοποιήθηκε καλύτερα και έχει ένα καλά καθορισμένο και περιγραφικό σχεδιάγραμμα εισερχόμενων συνδέσεων.

Πολλοί webmasters ανταλλάσσουν συνδέσμους με όσους περισσότερους μπορούν, αλλά υπάρχει ένα κόστος σε αυτό. Υπάρχουν αλγόριθμοι για τους ποιοτικούς και μη συνδέσμους. Πολλοί σύνδεσμοι αυξάνουν το κίνδυνο για χαμηλή ποιότητα συνδεσιμότητας παρά αυξάνουν τις πιθανές ανταμοιβές σας για καλύτερη αποτελεσματικότητα. Όταν συνδέεστε με χαμηλής ποιότητας συνδέσμους , διατρέχετε τον κίνδυνο να μπείτε και εσείς σε αυτή την κατηγορία των χαμηλής ποιότητας συνδέσμων. Γι' αυτό να προσέχετε την ποιότητα των links που έχετε από και προς τον ιστοχώρο σας.

Κάποιος άλλος παράγοντας που καλό θα ήταν να λαμβάνετε υπόψιν για την μηχανή Google είναι το πόσο καινούργιο είναι το web site σας. Εάν μια ιστοσελίδα είναι καινούργια και δεν έχει πολλές εισερχόμενες συνδέσεις, μερικές από τις σελίδες της ίσως να εμφανίζονται στα συμπληρωματικά αποτελέσματα έως ότου ενισχυθεί η δημοτικότητά της. Αυτό είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα για νέα URLs που δεν έχουν ακόμα περαστεί/ελεγχθεί από την crawler ή spider μηχανή της Google. Επίσης, προσέξτε να δουλεύει κανονικά η σελίδα σας γιατί ποτέ δεν ξέρετε πότε θα περάσουν και από το δικό σας ιστοχώρο οι crawlers/spiders.