Yahoo optimization τεχνικές βελτιστοποίησης για τη μηχανή αναζήτησης Yahoo

Ο κατάλογος Yahoo! και η μηχανή αναζήτησης Yahoo! είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Ο κατάλογος είναι μια χειρωνακτική αναθεωρήσιμη συλλογή ιστοχώρων. Η μηχανή αναζήτησης Yahoo! συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες τεχνολογίες αναζήτησης που αγοράζονται μέσω της Yahoo!.

Η αναζήτηση της Yahoo! εξυπηρετεί πιθανόν πάνω από 100 εκατομμύρια αναζητήσεις καθημερινά και τροφοδοτείται μέσω συνδυασμών και επανεγγραφής διάφορων κομματιών των μηχανών AltaVista, AllTheWeb, και Inktomi.

Η Yahoo! τοποθετεί pay-per-click διαφημίσεις στην κορυφή, στην δεξιά πλευρά και στο κατώτατο σημείο των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης σε ένα συνήθως μπλε πεδίο. Σε μερικές από τις ιστοσελίδες των συνεργατών τους, αυτές οι διαφημίσεις συνδυάζονται έτσι ώστε φαίνονται παρόμοιες με τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η Yahoo! έχει επίσης ένα πρόγραμμα για συμπερίληψη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της επί πληρωμή. Είναι το πρόγραμμα Yahoo! Search Submit που επιτρέπει το URL σας να εμφανίζεται στα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης έναντι κάποιου χρηματικού ποσού.

Η Yahoo! θεωρεί ότι ο συνδυασμός της ανθρώπινης κρίσης και των μαθηματικών λειτουργεί καλύτερα από τα μαθηματικά και μόνο. Οι ιστοσελίδες που περιλαμβάνονται στο κατάλογο ή στο Yahoo! Search Submit πρόγραμμα έχουν υποβληθεί σε συντακτική αξιολόγηση. Η Yahoo! επίσης έχει συντάκτες που αξιολογούν διάφορες κατηγορίες στο Διαδίκτυο. Θεωρείται ότι στις ιστοσελίδες που γίνεται αξιολόγηση μπορεί να τους δοθεί και μια ώθηση στην ταξινόμηση.

Στην Yahoo! συνήθως κατατάσσουν μια ιστοσελίδα σε κατάλογο περίπου μέσα σε έναν μήνα. Ο καλύτερος τρόπος για να καταχωρηθεί το web site σας είναι η δημιουργία ενός ισχυρού συνδέσμου (link). Εάν θέλετε όμως να καταχωρήσετε την ιστοσελίδα σας πολύ πιο γρήγορα, η Yahoo! προσφέρει άμεσες καταχωρήσεις με το πρόγραμμα Submit Express. Το πρόγραμμα συνίσταται για σελίδες με μεγάλες βάσεις δεδομένων που είναι δύσκολο να διαβαστούν από τις μηχανές, σελίδες με εναλλασσόμενο περιεχόμενο, σελίδες που έχουν κάποια αυστηρή προθεσμία κτλ.

Για καλά αποτελέσματα στην Yahoo! αναζήτηση, οι σελίδες σας πρέπει να έχουν μια ικανοποιητική ανάδειξη της λέξης κλειδί και χρησιμοποιώντας περιγραφικούς τίτλους, κεφαλίδες, και υποκεφαλίδες σελίδων που μακροπρόθεσμα οι ταξινομήσεις σας θα βελτιωθούν αρκετά. Επίσης, οι meta tag περιγραφή αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως και το περιεχόμενο των σελίδων, ενώ η meta keyword tag δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.


Γενικότερα, η Yahoo! αναζήτηση δεν είναι τόσο μεροληπτική όσο αυτή της Google η οποία και απορρίπτει τους κακούς συνδέσμους. Οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι εκτός θέματος μπορούν κάπως να βελτιώσουν τις Yahoo! Ταξινομήσεις σας, αν και είναι καλύτερα να αποκτηθούν σύνδεσμοι από σελίδες παρόμοιου ενδιαφέροντος.

Ενώ τα αποτελέσματα της Google αναζήτησης φαίνονται να κυμαίνονται σε ενημερωτικούς ιστοχώρους, οι αλγόριθμοι της Yahoo! εμφανίζουν πιο εμπορικούς ιστοχώρους.