MSN Live optimization τεχνικές βελτιστοποίησης για τη μηχανή αναζήτησης MSN Live

Η MSN (που τώρα πλέον ονομάζετε live www.live.com) είναι μια από τις πρώτες τρεις μηχανές αναζήτησης. Η αναζήτηση MSN έχει το 12% περίπου των αναζητήσεων.
Οι pay-per-click διαφημίσεις εξυπηρετούνται μέσω της πλατφόρμας Microsoft adCenter . Η εμφάνιση των αποτελεσμάτων είναι παρόμοια με αυτή της Yahoo! όπου διαφημίσεις τοποθετούνται στο πάνω και κάτω μέρος της σελίδας καθώς και στην δεξιά πλευρά.
Πολλά από τα αποτελέσματα της αναζήτησής παρουσιάζουν σελίδες βασισμένες κυρίως στο περιεχόμενο των σελίδων. Η τεχνολογία της αναζήτησης MSN (που μοιάζει με παλιότερη τεχνολογία της Yahoo!) επίσης χειρίζεται τις μαζικές και χαμηλής ποιότητας συνδέσεις και άλλες παλιές, βασικού επίπεδου στρατηγικές SEO, περιγραφικούς τίτλους σελίδων και εσωτερικούς συνδέσμους, περιεχόμενο με λέξεις κλειδιά κτλ.
Η αναζήτηση MSN χρησιμοποιεί clustering αλγορίθμους. Μερικές σελίδες και ιστοχώροι μπορούν να ταξινομηθούν ακόμη και για σχετικές φράσεις που δεν εμφανίζονται ακόμη στο περιεχόμενο τους. Ακόμη και ένας νέος ιστοχώρος θα μπορεί πιθανώς να ταξινομηθεί για πολλούς ανταγωνιστικούς όρους στο MSN μέσα σε περίπου δυο εβδομάδες, κατοχυρώνοντας τον ιστοχώρο σε πολλούς καταλόγους ή δημοσιεύοντας κάποια άρθρα.
Παρόλα αυτά, λάβετε υπόψη σας ότι εάν δώσετε βάρος για ταξινόμηση στο MSN μπορεί μελλοντικά να επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα της ταξινόμησης στην Google.