Κακές τεχνικές βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης

Μια τέλεια βελτιστοποιημένη σελίδα θα ήταν ότι καλύτερο για έναν webmaster, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δεν ψάχνουν για την τέλεια βελτιστοποιημένη σελίδα, αλλά γα την σελίδα που θα ικανοποιεί καλύτερα την αναζήτηση του ερευνητή.


Εάν έχετε τον τίτλο των σελίδων και την H1 κεφαλίδα ακριβώς τα ίδια, και όλα τα εσωτερικά links και όλα τα εισερχόμενα από άλλες ιστοσελίδες links να δείχνουν σε εκείνη την σελίδα που χρησιμοποιεί το ίδιο κείμενο, τότε αυτό φαίνεται αρκετά ύποπτο στις μηχανές. Και κατά συνέπεια, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να αφαιρέσουν το domain σας από τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Για να ελαχιστοποιείτε τους κινδύνους σας και να φτιάξετε την περιοχή σας σταθερότερη, είναι καλύτερο να συνδυάζετε όσο μπορείτε κείμενα και φράσεις. Έτσι κερδίζετε και από διαφορετικές λέξεις ή συνδυασμό λέξεων που κάποιος χρήστης θα αναζητήσει σε μια μηχανή.

Υπάρχουν κάποιες λέξεις που είναι γνώστες ως πολύ επικίνδυνες για την ταξινόμηση. Λέξεις όπως link exchange, link partners, ή add URL που συναντάτε σε ιστοσελίδες είναι λέξεις που έχουν μεγάλη πιθανότητα να κάνουν τις μηχανές αναζήτησης να δώσουν λιγότερη βαρύτητα στην σελίδα μας ή στα links της. Παλιότερα, μερικές κοινές τέτοιες λέξεις ήταν λέξεις όπως forum και guestbook. Όσο το περιεχόμενο μιας σελίδας είναι χαμηλής ποιότητας ή σχετικό με spam, οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης θα το διατηρούν σε χαμηλό επίπεδο ταξινόμησης.